Puteti returna produsele in termen de 7 zile de la primirea coletului fără a specifica motivul returnarii. Produsele returnate trebuie sa fie sigilate, in starea in care au fost primite. Nu va fi acceptat returul produselor desigilate. De asemenea, produsele trebuie să fie însoțite de mostrele gratuite cu care au fost livrate.
Înainte de expirarea perioadei de 7 zile, aveti obligația de a ne informa cu privire la decizia dumneavoastră de a returna produsul/produsele.
Ne puteți contacta la adresa de e-mail contact@jilanico.ro, telefonic la numarul 0735653173 sau pe WhattsApp la numarul 0792927000.
Taxa aferenta transportului de retur va fi suportată de cumpărător.
Am dori să vă reamintim că produsele de parfumerie achizitionate de pe site-ul www.jilanico.ro, care au fost desigilate, nu pot fi returnate din motive de protecție a sănătații sau din motive de igienă, conform prevederilor Art. 16, lit. e din OUG 34/2014, actualizată.
Condiții Retur- Pentru a fi acceptat returul de produse, acestea trebuie să fie in aceeasi stare in care au fost expediate. Clientul este direct răspunzător de diminuarea valorii produselor rezultată din manipularea acestora.
Nu se vor accepta produse ale căror ambalaje prezintă urme vizibile de uzură, sigilii rupte, folie ruptă sau dezlipită, zgârieturi, lovituri, șocuri mecanice.
La retur, asigurați-vă că produsul returnat este protejat in timpul transportului prin:
*cutie adecvată
*folie cu bule sau alte materiale ce ii pot asigura produsului protecția necesară pe timpul transportului
Nu se acceptă produsele ambalate necorespunzător care au suferit daune in urma returnării. Noi ne luăm responsabilitatea de a rambursa suma pe care am primit-o drept plată din partea dumneavoastră, fără întârziere nejustificată şi, în orice caz, nu mai târziu de 14 zile de la data la care produsele ajung fizic in posesia noastră si respectă toate cerințele de mai sus. Eventualele taxe de transport si de manipulare, aferente expedierii comenzii, nu se returnează.
Banii se vor returna in contul bancar pe care dumneavoastră ni-l puneți la dispoziție.
In condițiile in care bunurile returnate nu respectă politica de returnare, ne obligăm să notificăm in scris sau telefonic cumpărătorul cu privire la neregulile constatate. Produsele care nu respectă cerințele de returnare vor fi retrimise, iar taxa de transport va fi suportată de catre cumpărătorul inițial.